❀❤❀ دنیز❀❤❀❀❤❀ دنیز❀❤❀، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

.•❀.•❤•.¸✿¸.•❤• دنیز •❤•.¸✿¸.•❤•.❀•

شعرهایی برای دلبندم

1393/4/22 23:37
نویسنده : ✿مامان دنیز✿
697 بازدید
اشتراک گذاری
 
باران نم نم
 
 
 
 
 
باران
 

وقتی که باران می یاد

باران نم نم می یاد

چترم و باز می شوم

یک سرپناه می شوم

تا که یک وقت خیس نشی

اسیر باران بشی

اگه یک وقت خیس بشی

مریض می شی، تو خونه موندگار می شی

پس وقتی باران می یاد

باران نم نم می یاد

هیچ وقت فراموش نشه

من را بردار همیشه

 

 

در انتظار میهمان

 

 

 
 
انتظار

سحر سر می رسد، شد وقت دیدار

سپیده دخترم! بیدار بیدار

نشسته یک قناری روی شاخه

گلی هم با وضو در پای دیوار

سپیده توی راه آسمان است

خدا در انتظار میهمان است

همه جا غرق آواز ملائک

گلم بیدار شو، وقت اذان است

گلم با شبنم گلها وضو کن

بیا و با خدایت گفتگو کن

بیا و با ملائک هم صدا شو

دلت را با خدایت رو به رو کن

 

 

خورشید خانوم

 

شعر کودکانه خورشید خانم,شعر کودکانه,شعر برای کودکان

 

خورشید خانم

 

از پشت کوه دوباره

خورشید خانوم در اومد

 

 با کفشای طلا و

پیرهنی از زر اومد

 

 آهسته تو آسمون

چرخی زد و هی خندید

 

 ستاره ها رو آروم

از توی آسمون چید

 

 با دستای قشنگش

ابرا رو جابه جا کرد

 

 از اون بالا با شادی

به آدما نیگا کرد

 

 دامنشو تکون داد

رو خونه ها نور پاشید

 

 آدمها خوشحال شدن

خورشید بااونها خندید...

 

منبع:کودکانه های بهار

 

 

 

جم جمک برگ خزون

جم جمک برگ خزون

مادرم زینب خاتون

گیس داره قد کمون

از کمون بلندتره

از شبق مشکی تره

شعرهای قدیمی کودکانه (5)

گیس اون شونه می خواد

شونه ی فیروزه میخواد

حموم هر روزه میخواد

Кустовая ветвь роз

لی لی ، لی لی ، حوضک

لی لی ، لی لی ، حوضک

گنجشکه اومد آب بخوره

افتاد توی حوضک

این دوید و درش کرد

این ماچی بر سرش کرد

این نازی بر پرش کرد

شعرهای قدیمی کودکانه (1)

این کله گنده اومد

گفتش بده ببینم

تا که دادن ببینه

گنجشکه پرید لاچینه

رفتم به صحرا

شعرهای قدیمی کودکانه (2)

رفتم به صحرا

دیدم قورباغه

گفتم قورباغه

دماغت چاقه

شعرهای قدیمی کودکانه

رفتم به صحرا

دیدوم مارمولک

گفتم مارمولک

عیدت مبارک

Много медвежат

بارون میاد

بارون میاد قلقله چی

تو جیب بابام پر نخودچی

بارون میاد ریزه ریزه

تو جیب بابام پر فیروزه

شعرهای قدیمی کودکانه (3)

 

Малыш заснул

شعر کودکانه عمو پورنگ 1

بچه خوب و مهربون کیه کیه ، با ادب و شیرین زبون کیه کیه ، اونی که دوستش دارن زیاد فرشته های آسمون ، وقتی می خواد حرف بزنه گل می ریزه از دهنش ، مرتب و منظمه تمیز کفش و پیرهنش  مامان و باباش رو دوس داره قدرشون رو خوب می دونه ، حرفاشون رو گوش می کنه درساش رو تند تند می خونه ... اونی که می گم  تویی تویی تویی که بهتر از گلی شیرین تر از قند و عسل قشنگ و ناز و توپلی ...

 

 

شعر کودکانه عمو پورنگ 2

مامان بابا دوست دارم سرم رو پاهات می زارم ، روی دستای مهربونت من گل بوسه می کارم ، دلم می خواد بوسم کنی خیلی زیاد یه عالمه ، هر چی که نازم کنی دلم می گه بازم کمه ، می خوام با من حرف بزنی به من بگی دوس تم داری ، همیشه باشی پیش من نکنه که تنهام بذاری ، می خام باهام بازی کنی ، باهام تو هم بازی بشی ، ساکت و آروم می شینم تا خوب از من راضی بشی ....

 

 

دنیز

 

بغلبوسمحبت

 

 

پسندها (4)

نظرات (7)

مامان سویل و آراز
23 تیر 93 0:15
سلام مامانی خوبین؟ خیلی ممنون که بهمون سر میزنین فیلم دنیز جونو دیدم و خیلی خنده دار و با مزه بود خودشم که خیلی خورنیه ببوسش و براش اسپند دود کن ********************************************************** سلام گلم مرسی جونمنگو اون لحظه که خودم وقتی دیدم کلی خندم گرفته بود
مامانی بهار
23 تیر 93 0:50
سلام مامانی جونم مرسی از لی لی حوضک بلد نبودم مرسی دنیز جیگرمممممممم فقط تا آب بخوره به بهارم میگفتم خیلی قشنگ بود شعرها رو میگم عزیزم دنیزمم میگمااااااا **************************************************
مامانی بهار
23 تیر 93 1:46
سلام گلم زحمت برات داشتم ببخشید دنبال قالب وبلاگ با موضوع شب هستم همونی که یه مدت گذاشته بودی خیلی دوستش داشتم آدرسشو میدونی؟ممنون ************************************************************* سلام عزیزم ،دوتا قالب برا شب هستش که قبلا گذاشته بودم،هر دو شونم تو قسمت مدیریت وبلاگ،انتخاب قالب موجود هستن گلم
mamanenini
23 تیر 93 9:35
سلام خوبید .طاعاتتون قبول.خونه مجازی ماهم بیایین دیگه.مرسی
آزاده مامان کوروش
23 تیر 93 13:22
یادش بخیر این شعرها بخصوص جمجمک برگ خزون ... **********************
مامان فائزه
1 مرداد 93 9:30
عروسکی به خدا خیلی خوشمزه ای خدا حفظت کنه ***************************************** میسی خاله خانوم
مهتاب گلم
2 مرداد 93 7:48
این پیام مال من نیست ولی بخونش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت ۲۰ میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه ۲۰ نفر بفرست………… ۲۰ روز دیگه منتظر معجزه باش