❀❤❀ دنیز❀❤❀❀❤❀ دنیز❀❤❀، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

.•❀.•❤•.¸✿¸.•❤• دنیز •❤•.¸✿¸.•❤•.❀•

سلامی دوباره ....

1394/2/20 16:15
نویسنده : ✿مامان دنیز✿
1,033 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جونیای من

ببخشید خیلی دیر اومدم ....این مدت مامان درگیر شیطنت های من هستش برا همین نمیتونه زیاد بیاد و خاطرات من رو ثبت کنه اما بهم قول داده که دوباره دست به شه و بازم خاطرات قشنگمو ثبت کنه

راستی مامانی منو تازه گذاشته مهد خیلی خوشحالم که میرم و همبازی دارم ،و اینکه مامان داره با نهمد یه کارایی برا من میکنه اینو یواشکی گفتما بهش نگین هنوز ،آخه میخواد منو سوپرایز کنه

فعلا با اجازه اتون  دوستای گلمبغلمحبت

پسندها (10)

نظرات (3)

رویا
20 اردیبهشت 94 18:39
سلام به به مامان دنیز جونی قدم رنجه فرمودید **********************************************
عمه فروغ
22 اردیبهشت 94 23:56
سلام خوشحالم از بازگشت دوبارتون منتظر خاطرات و عکس های خوشگل دنیز جونی هستیم ای جوووووووووونم دخمری مهد میره ان شاا.. که در مهد بهت خوش بگذره ************************************************************* ممنون عزیزم یکم غربت و دست تنها بودن واز طرفی دانشگاه،وقت کم میارم وگرنه کلی دلم براتون تنگ شده بود
مادر بزرگ
27 اردیبهشت 94 7:28
سلام وب زیبایی داری خوشحال میشم به ما هم سر بزنید