❀❤❀ دنیز❀❤❀❀❤❀ دنیز❀❤❀، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

.•❀.•❤•.¸✿¸.•❤• دنیز •❤•.¸✿¸.•❤•.❀•

دختر....

1393/8/25 0:28
نویسنده : ✿مامان دنیز✿
1,729 بازدید
اشتراک گذاری

nkdc

 

 

 

دختــر یعنـﮯ زیبــآ و شیکــ ...!

دختــر یعنــﮯ کلکسیـوסּ عطـر و شـآلـ و لآکــ و مـآنتــو دآشتـסּ ...!

دختــر کـﮧ بـاشـﮯ گـآﮩـﮯ تـو غمـ ﮩـآتــ غـرقـﮯ و گـآﮩـﮯ از شآدﮮ بـآلآ و پآییـסּ میپــرﮮ ...!

دختــر یعنـﮯ شیطنتــ ...! و گآﮩـﮯ مثـﮧ بچـﮧ هــآ نــآز کـردסּ و قهــر کــردסּ ...!

دختــر یعنـﮯ عشق لـــوآشکــ و پآستیلـ بــودסּ ...!

دختـــر یعنـﮯ بعضـﮯ وقتهــآ عـآشق و دلتنگــ بودסּ ...!

دختـــر یعنـﮯ بــآ سلیقــﮧ ...!

کسـﮯ کـﮧ نگــرآסּ شیکـ بــودنشـﮧ ...! خیلیمـ بــآ دقتـﮧ ...!

 

تصویر متحرک i love you

پسندها (13)

نظرات (41)

مامان عاطفه
25 آبان 93 11:27
ای جووووونم ماشالا چه خانمی شده واسه خودش....خداحفظش کنه الهی....ببوسش از طرف من
صبا
25 آبان 93 11:32
سلام قربونت..گل خوشگلتو ببوس از طرف من.. واااااااااااااااای عزیزم صاحب اختیارید خانم گل خیلی خوشحال شدم..متنای خوشگلتری هم میفرستم واستون.عکس نانارو دیدم خیلی ذوقیدم
صبا
25 آبان 93 11:41
هر چه دلم را خالی می کنم باز هم پر می شود از تو ، چه برکتی دارد دوست داشتنت.... وااااای دلم میخواد عکسای نازشو ببینم چرا نمیشه
✿مامان دنیز✿
پاسخ
چشم میذارمشون عزیز
سما مامان مرسانا
25 آبان 93 16:24
سلام بر دنيز خانوم گل خوبي نفس خاله؟؟؟؟؟دلم برات تنگ شده بود عزيزم ببخشيد دير به دير سرميزنم شرمندهدوستون دارم فعلا باي
✿مامان دنیز✿
پاسخ
سلام بر خاله مهربونم،ما هم همینطوراشکال نداره خاله خانوم هممون به هر شکلی سرمون مشغوله،سلامتی باشه ایناش جبران میشه
سما مامان مرسانا
25 آبان 93 16:37
مادر دیبا
25 آبان 93 21:31
عزززززززززیزم خیلی ماهه دختر گلت هزااااااار ماشالا ببوسش این فرشته ناز رو با افتخار لینک شدین
✿مامان دنیز✿
پاسخ
همچنین عزیزم
صبا
25 آبان 93 22:24
میشه رمز عکسای گذشته رو بهم بدین دووووووووووووسش داارمم خیلی ناز و تو بغلیه فداش بشم
✿مامان دنیز✿
پاسخ
بله چرا که نه دوست گلم
مامان عاطفه
26 آبان 93 8:23
سلام عزیزم از وقتی وب قبلی حذف شد هیچ کدوم از رمزارو ندارم میشه رمزو دوباره بدی؟؟؟
صبا
26 آبان 93 11:23
رمز مووووخواااااااااااااااااااااااااااااااااامممم
شيرين
26 آبان 93 11:35
عزیزم دلم ویدیو ماهتو دیدم دلمو بردی ناز من خدا حفظش کنه مامانی اسپند دود کنید
رویا
27 آبان 93 17:34
کجایی مامانی
✿مامان دنیز✿
پاسخ
درگیر حساسیت دنیزم و عکسای آتلیه اش چشم بعد آپ میام خبر میدم
شیما مامان شاهین کوچولو
28 آبان 93 1:47
اخیییییی. نازیییییی چ دخمل نازی داری خدا حفظش کنه ممنون بهمون سر زدی ... اره عزیزم با تبادل لینک موافقم... با افتخار لینک شدید... اگه زحمتی نیست ب منم رمز بدین، عکسای بیشتری از دخملتون ببینم
✿مامان دنیز✿
پاسخ
ممنون بله حتما
مامان آیلین
28 آبان 93 10:21
سلام عزیزم! خدا حفظش کنه. منم شما رو لینک کردم و حتما بهتون سر میزنم. خدا نگهدار
✿مامان دنیز✿
پاسخ
مرسی ی ی ی ی
fafa
28 آبان 93 13:22
این دختر خیلی دلبرهههههههههههههه ینی فیلمش و به هر کی اومد خونم نشون دادم کلی قربون صدقش رفتن براش اسپند دود کن ماشالللللله فداش بشم یه شکار لحظه ها هم من برات دارم جالب بود برام اینو ببین http://s5.picofile.com/file/8152408984/%D8%AF%D9%86%DB%8C%D8%B2.jpg
✿مامان دنیز✿
پاسخ
ممنون از لطفت گلم چشم فا فا جون
سما مامان مرسانا
28 آبان 93 13:55
سلام عزيزم خوبي؟؟؟؟به به دنيز خانوم براي خودش خانومي شده گلم مطلب گذاشتم بيا ببين نظر يادت نره
✿مامان دنیز✿
پاسخ
چشم گلم ببخشید یکم سرم شلوغه دنیزم نمیدونم به چی حساسیت پیدا کرده صورتش دون های قرمز میزد و بعد روی رانها و زانوهاش هم از این دونا زد بردم دکی گفت ،بادمجان و شکلات و آب مرکبات ندم بهش...خیلی ترسیدم
صبا
28 آبان 93 14:44
نمیدانم تو را به اندازه ی نفسم دوست دارم یا نفسم را به اندازه ی تو ؟ نمیدانم چون تو را دوست دارم نفس میکشم یا نفس میکشم که تو را دوست بدارم ؟ نمیدانم زندگیم تکرار دوست داشتن توست یا تکرار دوست داشتن تو زندگیَم ؟ تنها میدانم ، بسیار میخواهم تو را … برای تو دنیز نااااازم که هنوز منتظر دیدن عکسای نازتم
✿مامان دنیز✿
پاسخ
خیلی ممنووووونم عزیزم
❤ مـآمـآטּ פ بـآبـآ ❤
30 آبان 93 12:34
ماشالااااااا
مامان آینده
30 آبان 93 12:46
سلام عزیزم خدا بهت ببخشه دنسز جونو باز هم تولدش مبارک گلکم مطالبتو چرا رمز دار کردی؟ من رمز نداشتم نتونستم عکسای آتلیه ی دنیز جونو ببینم به هر حال میدونم خیلی ناز شده ببوسش فدات
❤ مـآمـآטּ פ بـآبـآ ❤
30 آبان 93 13:39
پس من چی مامانی کمک رمز میخوام
صبا
30 آبان 93 18:56
سلام دوست عزیزم من عاشق اسم دخملی هستم و صد البته عاشق خودش هم شدم..ی روز اسم دنیز جونم و تو ی وبلاگی دیدم که یادم نیست کدوم وبلاگ بود اومدم این دخمل جیجری رو دیدم. منم رمز میخوااااااااااااام بله حتما
❤ مـآمـآטּ פ بـآبـآ ❤
30 آبان 93 19:35
منم رمز میخوام
مامان عاطفه
30 آبان 93 21:50
مامانی من رمز نداااااااالم
مامان عاطفه
30 آبان 93 21:52
خیلی برای دنیز جچنم ناراحت شدم ایشالا زودی خوب شه ببرش دکتر شرکت العباسیه...عزیزم هر کاری داشتی بهم بگی هاااااا....تعارف نکنی
✿مامان دنیز✿
پاسخ
الان بهتره بردمش متخصص پوست دکتر جوانبخت،شربت و قرص نوشت اما تا گفت حساسیت غذایی و خوراکیه،فهمیدم از شکلات و بادمجان باید باشه چون از همون ترشی بادمجان که درستیدم عاشقش بود دوباره بهش دادم از اونموقع شروع شد قبلش از این حساسیت ها نداشت نمیدونم چرا یهو شروع شد،همون روز بعد دکی رفتیم آجیل اینا بگیریم،مغازه دار خیر سرش خواسته بود لطف کنه دور از چشم من شکلات داد دستش بعد دیدم دور لبش شکلاتیه و دوباره صورتش دون زده. دیگه مطمئن شدم از همین هاس ولی الا دو روزه که اونارو قطع کردم خوب شده
مامان عاطفه
30 آبان 93 23:07
خوب خدا رو هزاران مرتبه شکر...ببوسش از طرف من...گلم بازم میگم کاری داشتی ما در خدمتیم
✿مامان دنیز✿
پاسخ
ممنون عزیزم لطف داری ببوس محمدرضای گل رو
دختربهاری
1 آذر 93 14:45
خاله جون من دوباره رمز رو گم کردم ببخشید زیاد نمیتونم بیام اخه درسام زیاده
مامان مهنوش
2 آذر 93 21:59
دوستم من یادم نیست رمز داده باشی بهم..خصوصی رو هم چکیدم نبود..رمزو بده این پرنسس خوشگلو ببینیم دیگه..عجالتا ببوسش گل دخترو ..در ضمن من که اومدم سر زدم و مطلب دخترو لایک کردم..چلا ناناحت شدی پس؟
مامانی هیما
4 آذر 93 15:01
ماشااله چه ناز شده این گل دختر
مامان عاطی
6 آذر 93 13:12
سلام گلم خوبی چند وقت پیش اومده بودین وبلاگ من ولی من یادم رفته بود بهتون سر بزنم حالا هم اومدم دیدم همه پستات بسته هست اگه خوشت میاد بهم رمز بده منم رمز پستهای رمزدارمو بهتون بدم ازم خواسته بودین همدیگه رو لینک کنیین منم با کمال میل قبول میکنم دختر نازتون رو ببوسین
حنانه
7 آذر 93 18:13
سلام گل دختری بهتره ؟ امیدوارم بهتر شده باشه بوووووووس برای دنیز عزیزم
مادر بزرگ
9 آذر 93 23:55
سلام وب جالبی دارید خوشحال میشم به ما هم سری بزنید
مادر بزرگ
10 آذر 93 20:33
سلام ممنونم برامون سر زدید خوشحال میشم بازم سر بزنید لینگ تان کردم دنیز و ببوس
✿مامان دنیز✿
پاسخ
ای به روی چشم
آزاده
12 آذر 93 6:53
سلام چه قشنگ گفتید عین دخترتون
❤مامان مهسا❤
13 آذر 93 15:43
آخ عزیزم خانم کوچولو چقدر بزرگ شدی مامانی واسه دخمل گلیمون اسپند دود کن و از طرف من ببوســـــــــــــش مامانی اگه اشکال نداشته باشه منم رمز لطفا
عمه فروغ
14 آذر 93 22:32
سلام.حسابي از ديدن پست بدون رمز خوشحال شدم آخه اصلا نميشد کامنت بذاري دختر نازي داريد خدا نگه داره براتون ان شاا.. به من هم سسر بزنيد خوشحال ميشم
صبا
15 آذر 93 21:12
سلام به روی ماهتوووووون.. دوباره اووومدم پست رمز دار دیدم به من که رمز ندادبن
فاطمه
20 آذر 93 13:52
سلام خاله جون من رمزتونو گم کردم حالا چیکار کنم میشه دوباره بهم بدین؟
ツ دختربهاری
20 آذر 93 15:09
دیگه بهم رمز نمیدین؟ نکنه باهام قهرین نه دیگه میاین وبم نه بهم رمز میدین
مامان الهام
27 آذر 93 15:18
سلام خانومی اگه دوست داشتی رمز بده
فاطمه
6 دی 93 15:18
خاله جون دیگه باهام قهر کردین؟دیگه بهم رمز نمیدین؟قول میدم رمز رو گرفتم واسه همیشه بیام بخدا راست میگم
✗ دختربهاری✗
6 دی 93 20:03
شما رمز بدین قووووووووللللللل میدم که هر روز بیام نظر هم بذارم تا ثابت بشه که من هرروز میام قول قول قول
مامان ماریا
15 دی 93 11:12
سلام عزیزم . من به دنیز رای دادم.. یه روز باید بیام سر فرصت همه پستاتو بخونم .... دلم تنگ شده برا دنیز جووون ...